Augusztus - Első hét

2010.08.09. 15:14

Na, elérkezett augusztus - és ezzel az Aranyhal Project - második hete, ideje leírom, mit ügyködtem eddig.

Azokkal a dolgokkal kezdem, amivel nem, vagy nem eleget foglalkoztam, mert bár több dologban előrejutottam, de szálka a seggemben, ha belegondolok azokba, amit nem tettem meg.

- Pókert nem tanultam. Vagyis tanultam, de az minimális volt a szabadidőmhöz képest. A hónap hátralevő részében nagyobb hangsúlyt fogok fektetni erre.
- Aerob edzés teljesen elmaradt, nem voltam se túrázni, és sem lépcsőzőgépet, sem a szobabiciklit nem javítottam meg. Itt meg kell jegyeznem, hogy a munkahelyem egy toronyban van, és ott rengeteget lépcsőzöm. A héten többnyire a kilencedikre voltam beosztva, ez azt jelenti, hogy reggel felmegyek a kilencedikre, a vezetések után általában le a hatodikra a lányokhoz, majd a szünet végén vissza fel, és még van, hogy a földszintre is le kell szaladnom, meg vissza. Esküszöm, jobb, mint a kondibérlet, mert még fizetnek is érte. :D
- Semmi edzéssel vagy táplálkozással kapcsolatos anyagot nem olvastam. Eztuán ráveszem magam, hogy végigolvassam a radaralatt fórum ezzel kapcsolatos részeit.
- Az örömszerzéssel kapcsolatban sem tanultam semmit, bár ezt szándékosan hagytam ki most, nem igazán volt alkalmunk egyedül lenni a barátnőmmel, és jelenleg a szexualitásom jár legelöl, így bevárhatja a lemaradt pénzügyet és egészséget.

- Igyekeztem a 2-3 óránkénti étkezéseket betartani, többnyire sikerült, de sajnos gyakran előfordult, hogy kiment a fejemből, vagy nem tudtam foglalkozni vele.
- Ugyanez volt a zöldségekkel is, sokkal többet ettem belőlük a hét folyamán, mint korábban, de például volt olyan nap is, amikor egyáltalán nem fogyasztottam semmit.
- Kegel gyakorlatok. Ezért lebaszhatom magam, mert bár korábban már sokat foglalkoztam vele, most egyszerűen nem csinálom a megfelelő mennyiséget. Minden nap csináltam, de nem annyit, amennyit kellett volna.

És most jöjjenek az előrelépések. Elszúrtam, hogy ennyi teendőmet elmulasztottam, de büszke vagyok azokra, amiket megtettem, mert látok változást.

- Elolvastam egy 33 pénzügyi tippből álló cikksorozatot, és kijegyzeteltem a rám vonatkozó részeket. Sok jó ötletet adott.
- Elkezdtem takarékoskodni. Erre a pontra nagyon büszke vagyok, mert a hét elején az asztalra kirakott pénzem még mindig megvan. Költöttem kajára, de néhány mekis fagyit leszámítva, csak azt vettem meg, amire tényleg szükségem volt. A másik dolog, hogy megjött a fizetésem, de egyelőre ez a bankban pihen, nem nyúlok hozzá, amíg nem szükséges.
- A GTG nevű edzésprogrammmal nagyon jól állok (ez az egykezes fekvőtámasz különböző nehézségi fokozatait használja), a hét alatt sokat nehezítettem az edzésen, és tisztán látom, hogy hónap végére menni fog a rendes egykezes fekvőtámaszból legalább 1-1.
- A szexuális kontrollért folytatott gyakorlás is jól megy, bár nem volt sok alkalmam zavartalanul "gyakorolni", mégis történtek előrelépések.
- A barátnőmmel, mivel mostanában egyikőnknél sem tiszta a terep, kicsit kinyíltunk a nyilvános helyen történő játszadozások felé. Tetszik, hogy kiléptünk a komfortzónánkból, és azt hiszem, ha lesz hely, ahova mehetünk, ez egyre intenzívebb lesz.


Azt hiszem, tőlem megszokhatjátok ezt a nagy terjedelmet, mert igyekszem pontosan leírni mindent. Rossz érzés, hogy a kihagyott dolgok listája ilyen hosszú, és azon leszek, hogy a következő bejegyzésre lerövidítsem, és inkább az a lista legyen jó kövér, amire büszke vagyok.

Lassan ti is beszámolhattok a fejleményekről, hisz akárhogy telt a hét, azért vagyunk itt, hogy segítsük egymást.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása