Zioxx - Céljaim

2010.08.13. 10:36

Rövid mérlegelés után egyértelműen kirajzolódott bennem, hogy ez hasznos lesz. Rólam azt kell tudni, hogy különösen lusta faj vagyok, ha nincs motivációm, ezért pont erre a blogra van szükségem, hogy erőt merítsek belőle a gyenge pillanataimban. :)

 Én 3+1 területet választottam ki főként, amikben jelentősen fejlődni kívánok.

Tanulóként, az első helyen természetesen a tanulmányi eredmények javítása áll. Az benne az érdekes, hogy eddig a pontig is nagyon jó tanuló voltam, minimális erőbefektetéssel. Ezt úgy kell elképzelni, hogy egész évben összesen, ha tanultam 4 órát, emellett lettem évvégén 4,5-es tanuló és kerültem be matematika verseny országos döntőjébe. Belegondoltam, hogy ha egy kicsivel több erőt is fektetnék bele megtöbbszöröződne az eredmény.

Második pontnak azt tűztem ki, ami nem teljesen következik az előzőből, a képességeim fejlesztését. Na, most sem panaszkodhatok, de ha van hova fejlődni, miért ne tenném meg? Most erőbefektetés, de a jövőben több százszorosan térül meg, ebben biztos vagyok. Ebbe beleértem a pick up képességeim is.

A harmadik pontot már elkezdtem megvalósítani, ez az edzettségemről szól, már április óta járok edzeni. Így is rengeteget változtam, viszont elhatároztam, hogy még komolyabban csinálom, kialakítok egy étrendet és azt követem.

Az utolsó, extra pontban az időm beosztásáról van szó, nem teljesen egy cél, azért van, hogy az előzőeket be tudjam tartani és még maradjon szabadidőm is. Rengeteg percet töltök el semmit tevéssel, ezeket cserélem le.

 

Tanulmányaim:

-4,8-as átlag felett lesz az eredményem
-Felkészülök az angol emeltszintű nyelvvizsgára, amit jövőre teszek le
-Idén is versenyzek matematikából és fizikából, sikeresen

Mit tehetek ezért:
-Átértékelem a tanulásról alkotott képet a fejemben és izgalmassá teszem
-Érdekes dolog lévén élvezet csinálni
-Ami jelen van angol nyelven, azt úgy olvasom
-Hanyagolom a bulikat, megváltoztak a prioritások az életemben :)

 

Képességeim fejlesztése:

-Agykontroll.. Mindenképpen megtanulok Villámolvasni
-Rengeteg önfejlesztő anyagot olvasok
-PU képességek kalibrálása (érdekes módon ezt tartom a legkevésbé fontosnak)

Mit tehetek ezért:
-Letöltöttem egy Villámolvasás házi tanfolyamot, vizualizálom mennyivel megkönnyíti az életem, gyakorlom
-Jelenleg is teszem, minimum 4 olyan könyvet olvasok
-Pick Up nagyon lent van a prioritási listán, csak gamelni nem járok ki, de ha már elmentem valahova természetesen kalibrálok ahol tudok, szoc.kör game

 

Edzettségem:

-Izmok építése
-Szálkásítok, megtervezek egy komoly étrendet és tartom is hozzá magam

Mit tehetek ezért:
-Az édes nassolni való szarokat mellőzöm, magas tápértékű ételeket eszek csak
-Az edzést jelenleg is élvezem, ezért nem okoz akadályt :)
-Amint megírtam ezt felállok, felöltözök, és lemegyek a kondiba

 

+Időbeosztás:

-Minden percet hasznosan töltök el, nem vesztegetem az értékes időmet

Mit tehetek ezért:
-Lecserélem az unalmas ismétlések nézését a tévében aktív időtöltésre
-Minden napra pontosan megtervezem mit viszek véghez

 

Ui.: Edzés elhalasztva későbbre, 1 óra és megyek fogorvoshoz.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása