Santino céljai

2010.08.03. 21:28

 

Én most nem tudom ennyire összeszedni a gondolataimat, mint ahogy Memphis tette, de leírom mit szeretnék szilveszterkor:
 
Egy jól fizető, biztos állást a hátam mögött.
Ezzel szorosan összefügg, hogy elköltöznék itthonról egy albérletbe, amit fenn is tudok tartani.
Illetve szeretnék magam mellett tudni egy szerető barátnőt, akit én is szeretek.
És persze jobb kondiban szeretnék lenni, mint most, ugyanis már évek óta nem sportolok semmit gyakorlatilag.
 
Olyan apróságok is vannak, hogy szeretnék időt szakítani kedvenc hobbimra, a filmekre, és ezzel kapcsolatos blogomra, illetve másik kedvenc hobbimra, az olvasásra.
 
A lényeg pedig, hogy ma mit tettem ezekért a célokért?
Kerestem állást az expressz.hu-n, be is küldtem egy önéletrajzot.
Megszólítottam ma két valóban gyönyörű nőt, akik pont az eseteim. Sajnos egyik el volt jegyezve, a másik pedig akkor gondolta meg magát, amikor már írta be a számát a telefonomba. Ilyen még soha nem fordult elő velem. Apró öröm, hogy legyőztem egy korlátomat, nevezetesen azt, hogy tökegyedül megszólítottam egy ismeretlen csajt.
Kimentem ma futni, annak ellenére hogy viharos volt az idő, és hogy egy kicsit még mindig köhögök. 10 kört futottam le, ami kb 2 km és lehet, hogy nektek kevésnek tűnik, nekem kurvasoknak tűnt.

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása