Október eleje

2010.10.02. 12:20

Hurrá! Itt az október eleje, és én marha jól érzem magam, köszönhetően annak, hogy az Aranyhal Project nagyszerűen fut (nálam). Be kell vallanom, az elején nem voltam biztos benne, hogy mégis mennyi pluszt ad, ha elkezdem, de most már látom, hogy meghatározza a mindennapjaimat. Sajnálom, hogy a sok tagunkból már majdnem mindenki eltűnt, de attól függetlenül, hogy nem úgy alakultak a dolgok, mint az elején kitaláltam, tetszik a Project. :D

Velem sokminden történt az elmúlt hónapokban, az ész nélküli cselekvéstől már eljutottam a tanulásig, megismerésig, és ennek köszönhetően sokat haladtam előre.

Pénzügy: a suli mellett dolgozom, és mivel nem kell albérletre, kajára, hasonlókra költenem, a fizetést többnyire saját célokra fordíthatom (illetve gyűjthetem). A blog elején kitűzött 100 ezer forint két-három napon belül teljes egészében a számlámon lesz, így a kövekező kitűzés már 150 ezerről szól. Emellett ismerkedem a befektetések, hálózatépítések világában, és van is egy nagyon jó lehetőség, amibe egy héten belül belevágok.

Edzés/Táplálkozás: ezen a területen sokat informálódtam, próbáltam információt gyűjteni kondi és testsúlyos edzés témákban is, és végülis a testsúly mellett állapodtam meg. Naponta, kétnaponta edzek, emellett nagyjából figyelek a negatív energiamérlegre - a következő lépés az lesz, hogy több figyelmet fordítok arra, hogy számon tartsam az energiabevitelemet.

Szexualitás: Faja. :D Sok értelemben kiléptem (kiléptünk) a komfort zónámból, sokat tanultam, az önálló "gyakorlások" során sokmindent kitapasztaltam, a Multiorgazmusos Férfi c. könyv olvasása közben sokat tanultam, és a haladás is elég jó. Szerintem is, és a barátnőm szerint is változtam. :P

Saját bőrömön is megtapasztaltam, hogy a célkitűzéssel, és a vággyal, hogy elérjem a célokat, mennyivel közelebb kerülök hozzájuk. Itt vannak a fejemben a céljaim, és akármikor elgondolkozok, mivel foglalkozzak épp, mindig az ezzel kapcsolatos dolgok jönnek előre.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása