Augusztus eltelt

2010.09.02. 23:04

Eltelt az indulás óta az első hónap, így itt vagyok, hogy beszámoljak a fejleményekről.

Egy hónappal ezelőtt jópár kitűzéssel indultam neki a projectnek, és jó mesébe illően csináltam is őket, meg nem is - menet közben ugyanis változnak a dolgok, néha belátja az ember, hogy ami korábban még jónak tűnt, nem fog menni, vagy nem így kell csinálni a dolgokat. Részben azért, mert rájöttem, hogy a tanulás megelőzi a cselekvést, részben pedig azért, mert fontossági sorrendet állítottam a célok közt, nem csináltam meg mindent, amit hónap elején kiírtam. Na de lássuk a részleteket.

Pénzügy

Elolvastam egy 33 rövid cikkből álló sorozatot, és egyből elkezdtem alkalmazni a kritikus részeit - a hónaban minimálisat költekeztem, tulajdonképpen néhány mekis fagyin kívül semmi feleslegeset nem vettem, leszoktam a napi szintű energiaitalvásárlásról, és a kaját is itthonról hordtam. Hihetetlen volt, hogy a hét végén annyi pénz volt a tárcámban, mint az elején.

Elkeztem pénzügyi sikerességgel kapcsolatos dolgokat olvasni, mint például a Gondolkozz és gazdagodj című könyv, vagy a Pénzmágnes Magazin.

A pókert a hónap közepéig még tanultam, aztán egyre jobban elhanyagoltam. Valami mentális ellenállásba ütközök, amikor pókertanuláshoz kezdenék, és egyelőre nem tudom, hogy azért, mert rosszul csinálom, vagy azért, mert nem elég erősen. (Bár mint sikerességgel kapcsolatos könyvekből tanultam, inkább az előbbi.)

A munkámmal keresett pénzhez még nem is nyúltam! A júliusi utalás összege még érintetlen a bankszámlámon (ugye azonkívül már nem is volt rajta semmi), és a következő utalás pár napon belül megérkezik, ehhez képest a pénztárcámban levő összeggel még hetekig ki tudnám húzni.

Egészség

A GTG edzést, amit erre a hónapra terveztem, majdnem rendszeren csináltam, és nagyon örülök a fejlődésnek. Sajnon az a "majdnem" szócska ott van, mivel nyaraláskor, munka közben nem foglalkoztam a fekvőtámaszokkal - tudom, ha többet beleadtam volna, már biztosan menne az 1-1 szabályos félkezes fekvőtámasz. Mindenesetre haladok tovább, és a kondi elkezdéséig csinálni fogom.

A pénzügyekhez hasonlóan elkezdtem edzéssel és megfelelő táplálkozással kapcsolatos írásokat olvasni, hogy többet megtudjak a hogyanokról és miértekről, amikkel korábban egyáltalán nem foglalkoztam. Addig nem kezdem és a kondizást, amíg nem tudom, hogy mit miért csinálok, és hogy mi a célom vele.

A táplálkozásom sokkal színesebb lett ebben a hónapban, most már figyelek arra, hogy egyek zöldségeket, gyümölcsöket, és hogy naponta többször, de kevesebbet egyek. A hónap során olvastam kalóriadeficitekről, meg hasonlókról, amit kezdek érteni, és hamarosan a gyakorlatba is átültetem.

Az aerob edzést teljesen kihagytam (leszámítva a 9 emeletnyi lépcsőzést). Ennek részben van oka, de részben arról van szó, hogy problémát emlegetem, és nem a megoldást keresem.

Szexualitás

A Kegel gyakorlatokat sokáig csinálgattam, úgy értem minden nap csináltam, de gyakran nem az előírt mennyiséget, majd gyanúm támadt egy esetleges mellékhatásról, és mivel senki sem tudta megcáfolni, egyelőre hanyagolom a dolgot.

A "gyakorlás" megvolt. És a szexet is változatossá tettem, barátnőmmel olyan dolgokat csináltunk, mind az én, mint az ő komfortzónáján kívül volt. És jólesett. :D

Mivel a három nagy terület közül a Szexualitás áll leghátul, tulajdonképpen le sem baszom magam, hogy nem olvastam/néztem semmilyen okításra szolgáló anyagot, mert a másik két téma jobban lefoglal.


Összegzés

Jól telt az augusztus, és bár közel sem teljesgázzal haladtam a céljaim felé, jó látni a változást. Látom, van, aki írogat ide a blogra, valaki teljesen elfelejtette... egy darabig gondoltam rá, hogy valahogy fel kéne dobni a dolgokat, visszacsábítani az embereket, de végülis minek... Örülök, ha tudok valakine segíteni, de szerencsére a saját dolgaimhoz csak én kellek. Aranyhal Blog lesz, amíg én itt vagyok. :)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása