Csülök_ -célok

2010.08.04. 22:40

Szeptemberben gyakorlatilag "új életet" kezdek. Pestre költözöm kollégiumba, és egyetemen fogok tanulni.

Az év utolsó napját a következőképp tervezem(év közben, ahogy alakul az életem, lehet, hogy lesznek újabb célok, amelyeket később tűzök ki):

  • Szeretnék ismét kockás hasat, értékelhető izomtömeggel, szeretnék ismét egy nagyon vonzó külsőt kialakítani magamnak.
  • Szeretnék az egyetemen a lehető legjobb tudasom szerint tanulni, és a lehető legjobb tanulmányi eredményeket felmutatni.
  • Szeretnék egyetem mellett pénzt keresni, hogy ne kelljen nélkülöznöm.
  • Szeretnék boldog és kiegyensúlyozott lenni(a pua is ide fog tartozni)

Amit meg tudok tenni ennek érdekében(én lebontom hónapokra, egyenlőre csak augusztusra tudok tervezni):

Augusztus:

  • Aug. 1-én elkezdtem diétázni, valamint beiktattam a kardió edzéseimet a normál súlyzós edzések mellé.
  • Rendet csinálok a fejemben, lerendezem a megoldatlan, elfolytott konfliktusaimat, valamint megtanulom hatékonyabban kezelni a konfliktusaimat. Kialakítom a saját identitásomat, és csiszolom a stílusomat.-ennek érdekében ismét elolvasom Csernus Nő és A Férfi című könyvét, és bekalibrálom az ott leírtakat. Puával nem foglalkozom augusztusban, maximum pua anyagok olvasása, de nem gamelek ismét, ameddig ez a pont nem teljesül.

A szeptemberi terveket szeptember elején fogom beírni.

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása