Friss dolgok

2010.08.25. 00:11

A blogunk egyre bővül, ma újabb jelentkezők kaptak meghívást. Üdvözlök mindenkit itt! :)
Úgy látom, ideje feldobni a hangulatot, íme néhány dolog az Aranyhal Bloggal kapcsolatban.

Először is, a bejegyzésírás: Sajnos, mivel ilyenek a blog.hu beállításai, csak úgy tudtok írni, hogy én tudom aktiválni. Azért van így, mert a "Tag"-ok csak vázlatot írhatnak, amit nekem kell aktiválnom, míg a következő rang, a "Szerkesztők" már mindenki más bejegyzését is tudják módosítgatni, amit nem nagyon szeretné(n)k. Sajnos ez így marad, de nem fogom senki bejegyzését visszatartani.

A következő dolog a kommentelés: Beállítottam, hogy kommentelhessük egymás bejegyzéseit - sajnos ezzel egyidőben minden más blog.hu-s felhasználó lehetőséget kapott az írkálásra - hogy ez jó, vagy rossz hír, majd meglátjuk. Most már lehet véleményeket fűzni egymás gondolataihoz, segíteni, motiválni a másikat.

Harmadikként az inaktívitásról szólok: Látom, elég lassan akar beindulni a dolog, és bár igaz, én sem jártam el jó példával a havi kitűzésekkel kapcsolatos beszámolókkal, más sem írt. Csináljátok? Csináljuk! Én csinálom, és ígérem, hamarosan itt fog díszelegni a lista, amiket eddig tettem. Örülök, hogy megosztottátok a céljaitokat, de tudjátok, ez még csak a kezdet! :)


Aki tud a blogunkhoz illő, célkitűzéssel, sikerességgel kapcsolatos cikkeket, esetleg könyveket, ebookokat, az nyugodtan ossza meg, illetve linkelje be. Ez csak a tényleg jó, és ide illő tartalomra vonatkozik, kérem ne árasszuk el az oldalt mindenféle tucatcikkekkel.

Keith Ellis: Csodalámpa
Íme egy sokak által emlegetett és ismert könyv, ami a célokról, célkitűzésekről szól. Ha valamit érdemes elolvasni a témával kapcsolatban, az valószínűleg ez a nem hosszú könyv, ami sokmindent megváltoztathat a gondolkodásunkban.

James R. Sherman: Csináld
Bevallom, ezt a könyvet nem ismerem, de hallottam már róla jókat, és most a linkjét is megtaláltam. A halogatás leküzdéséről szól, amivel rengeteg időnket szúrjuk el, és hagyjuk magunkat eltávolodni céljainktól.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása